OT - Bosch mycka

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Květen 10 11:40:22 CEST 2023

U myčky ten zisk nebude tak velký, protože je udělaná tak, že nově přitékající voda se ohřeje od té odtékající do odpadu. Navíc studená voda je na konci mytí použita pro kondenzační sušení nádobí. Takže myčka určitě potřebuje mimo teplé taky přívod studené.

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Wednesday, May 10, 2023 10:43 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT - Bosch mycka

Jenom k tomuto - trochu záleží, jak doma ohříváš vodu. Já třeba tepelným čerpadlem, takže jí teoreticky ohřeju 3x levněji, než spirálou v myčce. Realita není tak jednoznačná, ale pořád se to může hodit.
Pokud ohříváš vodu elektrickým bojlerem, pak je ta přidaná hodnota velmi malá, až záporná.
---------- Původní e-mail ----------