OT tlak vody

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Květen 9 21:38:16 CEST 2023

IMHO:
hra se zpětnou klapkou u oběhového čerpadla není nutná. Pokud se
čerpadlo netočí, je průchozí.

Vodárnu jsem několik dlouhých let provozoval "pod podlahou" a tam nelze
o suchu nebo nějakých slušných podmínkách vůbec hovořit.

Na druhou stranu, vodárna neumí pracovat s mizícím tlakem. Měch uvnitř
brzo zdegraduje.