Sklad SMD civek

Úterý Květen 9 19:07:04 CEST 2023

Tenhle ReferencePushPullFeeder · openpnp/openpnp Wiki · GitHub
<https://github.com/openpnp/openpnp/wiki/ReferencePushPullFeeder>
Je to skvele vymysleny, zdrojak pro OpenSCAD,  udelal jsem tam nejake
drobne upravy a uz se to tiskne rutinne ve velkem - chce si to vyhrat s
vyladenim pro tiskarn a pak to staci jen vytisknout, zkalibrovat 8mm
diry a secvakat k sobe. 100% dilu je tistenych a funguje prekvapive
stabilne a spolehlive - ani nepouzivam optcke zamerovani, do 0603 se to
trefuje OK.
Aktualni konfigurace osazovacky https://www.hascomp.cz/osaz.jpg