RE: OT: nákup z číny

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Květen 9 13:12:32 CEST 2023

Uz 300 ☹

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ok1uga na volny.cz
Sent: úterý 9. května 2023 12:28
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: nákup z číny

Před nedávnem se mi stalo to samé. Jen Tracking byl v pořádku.

Neotvírejte ten postaonline ale jděte přímo na ecep. Tam vše vyplníte - je to celkem opruz najít v tom hafu různých typů zboží něco co se alespoň trochu podobá tomu Vašemu. Ale asi jsou celkem tolerantní...
Když to podáte přes poštu tak Vás nechá vyplnit to samé co je na ecep a pak se Vás zeptají zda souhlasíte že Vás budou zatupovat. Když to odkliknete stojí Vás to 150,-.

Já jsem zkopíroval obrazovku z ALI a doklad o zaplacení z e-bankingu.
Stačilo jim to.

Teď jsem objednával ten Fnirsi osciloskop. Šlo to z Francie. Asi po týdnu se tam objevil tracking kód ale pořád se s ním nic nedělo. Jelikož zaručovali dodání do 5.5 už jsem byl rozhodnutý dát dispute a najednou osciloskop přišel. V trackingu ani čárka. Asi to taky nějak obešli.
Takže je možné že to je opravdu na cestě.

     Martin.