OT - Bosch mycka

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Květen 9 12:50:37 CEST 2023

Ta nasa na zimnu aj teplu.
Ale zatial co som cital tak to ziadne vyznamne vyhody nema okrem toho, ze ked chce clovek
40st program tak tam leje 60. No zmysel to ma asi pri uspore energie ale cyklus
pri umyvani strieda teplu so studenou  a tak sa asi vyhoda straca. Necham na studenej nic tym nepokazim a budem mat o to menej roboty

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Tuesday, May 9, 2023 10:25 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT - Bosch mycka

Myčka je jen na studenou vodu.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz Petr Zahradník, Computer Laboratory Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Tuesday, May 9, 2023 7:06 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>

Dobry den,

S tym opravovanim je to naozaj tak, sam som zabil jeden den s prackou (sobota) a ja som uz vo veku kedy si volny cas vazim a snazim sa ho vyuzit co najzmysluplnejsie.
My sme umyvacku nikdy nemali tak som pri vymene kuchynskej linky nejaku kupit musel  (alebo manzelka  si zaumienila ze aj umyvacka ked chcete) Najskor nejaku najlacnejsiu vsak naco mycka ked som to doteraz umyval rucne.
Potom mi vrtalo v hlave ci som o nieco neprisiel tak som si dal poradit.
Od vcelku dost ludi som zozbieral co ziskalo najviac hlasov:
Ked mycku tak BOSCH
S suflikom na pribor nie s kosikom
Automaticke otvaranie dvierok po umyti
Zobrazovanie zostavajuceho casu.

Tak som naklikal pozadovane a co vypadlo z vyhladavania  kupil.
Viem ze je po funuse ale takto to dopadlo u nas.

A teraz este prerobit vodu a odpad lebo mycka za sebou potrebuje vsetok priestor :) s cim my amateri nie vzdy pocitame

Mycka je aj na teplu vodu ma to zmysel alebo staci studena ked uz idem prerabat?

j.