Re: OT: nákup z číny

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Květen 9 12:35:56 CEST 2023

Zdravim,
pisete, ze jste dispute podaval cca 10 dnu pred automatickym potvrzenim, to
u zasilek z ciny byva 60-90 dnu. Dle trackingu to podaval az 6.5. (pokud je
to ono) - to neni vas, ale jeho problem. Takze bych dispute nechal
dobehnout do konce. Prakticky na 100% to dopadne ve vas prospech. S zadnym
navrtem prodejce nesouhlasit.
Uz par krat se mi stalo, ze mi prisla vyzva k vypleni. Jednou jsem to
vyplnoval na ecep (ale nez balik prisel, tak mi prislo 'zruseni' z ecepu,
ze zasilka nedosla, tak to rusi. (timeout, tusim po mesici). Za dalsi 2
tydny to prislo do schranky bez niceho. V dalsich pripadech jsem to
vyignoroval uplne a taky to prislo do schranky.
BR,
Marek