Re: Rychloupínací systém pro přesné nesilové upínání

jurp jurp na volny.cz
Neděle Květen 7 21:26:28 CEST 2023

A dve desky spolecne svrtane, a pak s kolikama by nevyhovely?
To se da udelat i na kolene. Svrtat vice desek najednou, do jedne naklepat
koliky a ostatni projet vrtakem o 0.1mm vetsim.
A aretace? Sroubek s velkou matkou, nebo klipsy. Ty jsou ale krapet velke.
Tolik mista asi nebude k dispozici.
Nebo pro lehci veci tam zalepit neodymove magnety.

JURP