hledam konktor do svetylek v zahrade

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 6 16:10:22 CEST 2023

Nevím, kolik tam je místa. Co tam dát 2 pozice čokolády (elektrikářské
lámací svorkovnice).
Nebo mosazné fastony. A zasmrsknout, případně s trochou silikonu (pokud
se to nemusí třeba na podzim odpojovat).
Prostě něco z elektrikářského sortimentu s velkou kontaktní plochou, co
je navíc levné a snadno vyměnitelné.

PL