Nebyl nalezen subjekt

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Květen 6 15:55:08 CEST 2023

Zdravim,

mam nakoupino neco podobnyho do zahrady:
https://jysk.cz/zahrada/solarni-lampy/solarni-lampa-jaktfalk-o6v36-cerna

pouzivam je uz nekolik let (cca 30 ks), casem vsak ty   baterky vzdy odejdou do vecnych lovist.
jsem premyslel, ze potahnu kablik kolem zahrady s napajenim a kazde svetylko pripojim.
uvazoval jsem pouzit nejaky jednoduchy a levny konektor (napevno je to prece jenom zverstvo)

prvni napad je neco takoveho (a dutinky jako protikus do svetla)
https://www.gme.cz/v/1498177/kls-s1g20c-kolikova-lista

jen nejsem si jist, jak to odolava povetrnostnym podminkam. asi nijak.

jde mi i o cenu: pokud dvojice konektru (same/samicka) presahne cenu svetylka, tak je asi jednodussi jednou za rok koupit nove.
(nj, taky zverstvo)

mate prosim nekdo neco uz osvedceneho? abych nevymyslel kolo u vozu.

v nejhorsim bych sel do techto:
https://www.gme.cz/v/1501922/ds-241a-dc-konektor-55-25
https://www.gme.cz/v/1497838/pc-25-55-dc-konektor-55-25

prijde mi to uz jako s kanonem na vrabce. a cenove je to taky na hrane.

dekuji
:)

  Sam