[OT] Gravitricity - gravitacni baterie

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Květen 5 16:35:00 CEST 2023

Ty doly mívají těžní věže poměrně blízko sebe a bývají propojeny pod
zemí chodbami. Takže najít 2 opuštěné těžní věže blízko sebe, dole to
propojit, dát tam soustrojí a přečerpávat vodu z jedné těžní věže do
druhé a zpátky.
Ale mám takový nepříjemný dojem, že by se to brzy nějak sesunulo, jsou
to velké změny tlaku. Sesouvá se to samo od sebe, kladenské doly zalili
nějakým sajrajtem protože v lese mizeli houbaři.

Mrazík