Huawei_B2368-66 limit dat

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Květen 5 13:25:28 CEST 2023

Tohle umí lepší wifi pro firemní prostredi (více ssid, vlany, omezení šířky
pásma, mac filtry atd.). Ale nestojí stokoruny, spíše tisíce. Mozna to dnes
umi i ty levnejsi, ale jdo vi jak. Nicméně si myslím, že bude obtížné
nastavit nějaký maximální data limit (STOP treba po 100MB), protože treba
telefony si umí vytvořit nahodne MAC a pak se to nemá podle čeho řídit.
Takže vám to stejně vycucají. Maximálně zakázat nějaké služby (application
filter), IP, content web filter... Ale to jsou většinou doplňkové placené
služby.