[OT] Monitor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Květen 5 10:19:17 CEST 2023

Ano, to je jeden z těch neuvedených faktů. Moje domácí "serverovna" se
odehrává v jedné polici ve skříni, takže je drobný problém s prostorem.
Proto mluvím o jednodeskových počítačích a proto řeším monitory do
velikosti 10".
Normální monitory velikosti 15" a větší nejsou problém, ale nechce se mi
zaplnit celou "serverovnu" jedním monitorem. Dokonce jsem kdysi dostal
takovou tu 19" vysouvací konzoli, nevím jak to popsat, je to 1U
zařízení, které se vysune a uvnitř je monitor, klávesnice a nějaká
náhražka myši a myslím že i KVM přepínač. Ale o pár cm se mi to do
"serverovny" nevejde.

Jo a ještě jedna nezveřejněná drobnost - odborná diskuze na téma cena
kabelu vs monitoru začala v hospodě a nebylo to hned po příchodu. Takže
taková je asi její vědecká hodnota.