[OT] Gravitricity - gravitacni baterie

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Květen 4 18:42:03 CEST 2023

Já si myslím, že kdyby v tom dole umístili bazén, (nádrž) pro přečerpačku tak to bude spolehlivější, ozkoušené, s větší kapacitou a levnější. čerpadlo/turbína by musely zůstat na dně dolu.
Na tomhle si jen nějaký vynálezce  honí triko, lana snesou jen omezený počet zdvihů a bude to mít drahou údržbu.
Lubor

> Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 04.05.2023 17:17
> Předmět: [OT] Gravitricity - gravitacni baterie

Přátelé, co si myslíte o gravitricity? To je taková ta gravitační baterie, kdy se vyrábí elektřina spouštěním mnohatunového závaží do hluboké šachty.Myslíte, že je to technicky dobrý nápad nebo jen nějaký tunel? :-/_______________________________________________