RE: Použití 24GHz radarového modulu k měření rychlosti?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Květen 4 14:27:45 CEST 2023

Ahoj,

Mam jeden a je na nom len jeden chip a z neho ide signal do tranzistoru
spinajuceho rele. Takze z tohto modulu sa signal vytiahnut neda.
Videl som niekde stavebnicu ktora bola priamo na meranie rychlosti urcena.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Saturday, April 29, 2023 1:26 PM
To: HW-list <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Použití 24GHz radarového modulu k měření rychlosti?

Dobrý den všem,
na Ali mají spoustu radarových modulků 24 GHz pro zabezpečovačky.
Pochopil jsem, že je to dopplerovský radar a leze z toho NF rozdílový signál. Vyšlo mi, že pro 24 GHz je 22,222 Hz/km/h.

Takže by se to dalo zesílit a měřit. Když teda vhodným pohlcujícím kryrem omezím rozsah úhlů, vznikne z toho použitelný radar na měření rychlosti?

Díky,
PH