OT - Bosch mycka

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Květen 3 09:14:24 CEST 2023

Některé myčky mají přepínač vody mezi rameny (spodní, horní)
Pohání ho takový malý talířový motorek, možná se přestal točit, nebo už ten zanesený ventil prostě neutáhne.
Lubor
PS a boschky mají i servisní režim, kde si můžeš testovat postupně všechny akční členy. Je potřeba při zapnutí držet 2 správná tlačítka.
> Od: "Petr Zahradník" <clexpert na clexpert.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 03.05.2023 01:58
> Předmět: RE: OT - Bosch mycka

Skončilo to skokově. Nikdy nebyl problém s nějakými ucpanými tryskami nebo se zhoršováním mytí. Pravidelně čištěno.

 Budu ji muset rozebrat, to je jasné. Ale zatím nevím, kam všude se dostanu. Pokud máš nějaké materiály, určitě budu rád. Schránku mi nezničíš, to se vůbec nemusíš bát 😊 Mám mega tlustou 😊