[OT] Stavba: hydroizolace tekuta dlazba

Úterý Květen 2 16:02:44 CEST 2023

Přátelé,

máte zkušenost s tímto?

https://www.tekuta-dlazba.cz/

Máme terasu a současně je to plochá střecha, tzn. je pod tím byt.
Potřebujeme na to dát hydroizolaci a taky aby se po tom dalo chodit.
Vyběhla na mě reklama na tu tekutou dlažbu, tak mě zajímají nějaké
reference.

Případně jestli máte tipy na něco lepšího, sem s tím.

Samozřejmě se nabízí IPA, tzn. nějaké asfaltové pásy, ale na to se ještě
musí dát nějaká dlažba a to se dost dobře nedá pro naši terasu použít, jsou
tam okna resp. balkónové dveře a jejich spodní hrana je moc nízko a dlažba
už by tam nevyšla.

Díky.

Pavel Kadečka.