Re: OT FVE na střeše SVJ?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Květen 2 15:51:05 CEST 2023

Dobrý den,

mě minulý týden namontoval technik od ČEZu elektroměr, který má vlastní SIM
kartu a anténu, a prý to budou odečítat každých 15 minut , údajně by mohli
častěji. Pokud by někdo měl stejný elektroměr a byli bychom v tom sdružení,
tak asi když já za těch 15 minut dodám výkon a on v těch samých 15 minutách
odebere, tak se to bude asi brát, jako že jsem mu to poslal já.
Zítra jedu na ČEZ vyjednávat ten tarif elektřina pro soláry, tak se na to
všechno důkladně poptám, pokud budou na přepážce vědět podrobnosti.
Zatím to vypadá, že bych mohl pokrýt celou svoji spotřebu jen z FVE , pokud
budu mít tento tarif pro soláry. Platil bych jen distribuční poplatky.
Nejlepší by bylo brát si zpět tu elektřinu "uloženou u ČEZu "  v době
nízkého tarifu a nevybíjet si v té době baterku, ale to nevím jak zařídit.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com