Re: OT FVE na střeše SVJ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 2 11:16:40 CEST 2023

On Tue, 2 May 2023, Admin HWnews wrote:

> Ja jsem o to nedavno premyslel...ale v podstate jsem ztroskotal myslenkove na
> uplne neelektricke zalezitosti a tou je plocha strecha panelaku. Je dost
> unikum a stoji to dost penez ji zaizolovat aby do ni neteklo a firmy co to
> delaji a chce se po nich, aby drzely zaruku by se asi netvarily na nejake
> kotveni panelu...tedy urcite minimalne konec zaruky na strechu. Dalsi vec je
> jak tam vubec nainstalovat, aby se k te strese mohlo a mohla se polozit nova
> izolace...kazdej kotvici bod je potencionalni vstup pro vodu.
>
> RV

U plochych strech se to dela gravitacne - polozi nejakou tlustou folii,
na to betonove bloky, k nim se kotvi konstrukce a drzi to vaha tech bloku.
Takze jde o staticky posudek zda to strecha unese. Nam takhle "kotvili"
i antenu prumeru 140cm.

Pruser je kdyz ta strecha zacne tect - to pak nejde opravit, musi se
napred sundat elektrarna. Vetsinou se napred udela nova stresni krytina
a dobre je i udelat vodni zkousku zda to nekde netece i kdyz je to nove.
Pak na to panely a doufat ze strecha nejakou tu desitku let zase vydrzi..