Re: OT FVE na střeše SVJ?

Pondělí Květen 1 23:30:18 CEST 2023

Mě se líbí tenhle.
https://re.jrc.ec.europa.eu/pvg_tools/en/
Připadá mi, že to mají dost solidně udělané. Uvažoval jsem použití FV
panelu pro vylepšení energetické bilance pro napájení dálkového
sledování u našich zařízení (polarizovaná drenáž, napájení se bere ze
ztrátového výkonu při regulaci proudu, tedy vlastně z bludných proudů) v
místech, kde bludné proudy k dobíjení baterie nestačí. Umístím panel v
údolí a vypadá to, že to respektuje jak místní počasí, tak i z mapy tvar
toho údolí. Problém je, že jsem od toho výpočtu nechtěl průměrný výkon
(za měsíc, za rok), protože baterka tam je tak na dva dny, ale zajímá mě
předpokládaná minimální energie za den při zatažené obloze. Jenže to se
tam nedozvím :-(

Anděl