Re: OT FVE na střeše SVJ?

Pondělí Květen 1 14:37:31 CEST 2023

Možná by nebylo od věci zajímat se o možnosti komunitní energetiky. Má
se změnit energetický zákon a údajně tak, že pokud přes síť budete
posílat energii někomu konkrétnímu (uváděli jako příklad komunitní
centrum, nebo máte na chatě soláry a posíláte si to domů do baterky),
neplatíte z toho distribuční poplatky. Ale asi to chce počkat, na čem se
poslanci skutečně dohodnou.

Anděl