Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Pátek Březen 31 23:35:43 CEST 2023

To mi tak nějak připomnělo, jak jsme jednou, tak asi v minulém století, postupně
nastartovali 4 auta tak, že jsme to jediné, co bylo na rovině, roztlačili, když
chytlo, dojeli zpátky a postupně u těch tří dalších vždycky chvíli v nastartovaném
baterku dobíjeli, pak vyndali a dali do dalšího. Ani jednomu nevadilo, že jede a
nemá baterku.
Pak jsem v létě ve Švýcarsku našel vyhozenou startovací přenosnou, tak jsem v ní
vyměnil blbou gelovku za o něco lepší ze staré UPS a začal vozit v zimě na hory jako
preventivní prostředek, protože od té doby auta věděla, že už by se nemohla bavit
našim pobíháním a tudíž se o takovouhle legraci ani nepokoušejí.

D.O.