Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Čtvrtek Březen 30 22:58:35 CEST 2023

Nebude to tak horky, taky jsem premyslel, jak na vymenu pred par lety,
AGM, SS a podobne vychytavky... Tak jsem koupil baterku za tretinu ceny
co by stala vymena v servisu a uz 3 roky v klidu funguje.
Mereni kapacity skrz proud neverim, nakonec obcas pripojim nabijecku
primo na baterii a dotlacim ji do plna, to by se z toho RJ musela zblaznit.
A taky na ruznych forech to lidi resi ultimativne tak, ze proste jen
odpoji snimani proudu na minusu, nabijeni pak funguje normalne a ne
ekologicky a baterka je spokojena...