Kam na klestovy ampermetr

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Čtvrtek Březen 30 20:00:13 CEST 2023

Na tom vc-330 se mi, mimo jiné, líbí, že než se sám vypne, tak na sebe
akusticky upozorní, pak ještě nějakou chvíli počká, pak se ozve znovu a
vypne se. V manuálu jsem to nehledal, přišel jsem na to náhodou, když
jsem ho zapomněl vypnout. Některé jiné multimetry se sice samy vypnou a
pak vypadají jako vypnuté, ale baterku pak stejně rychle vybijí.

EH