Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Čtvrtek Březen 30 17:22:56 CEST 2023

To je dobrý když to mají skladem,

opravoval jsem pojistkovou skříň do auta (značku už nevím), byla tam
spálená dioda (GM cena 10Kč), horší bylo že ve značkové opravně náhradní
stála dost, ale horší bylo že dodání až za 3 měsíce. Na vrakáčích
nebyli. Oprava na 10 minut když mě to donesl.

JL