3D tisk: REBEL 2Z uprava/oprava ventilatoru hotendu

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Čtvrtek Březen 30 13:27:06 CEST 2023

Vy to ale máte čisťounký, to na tom moc netisknete teda. Já ten bílej
pásek mám už skoro černej od toho hliníkového kola. Jo, ten limit mě
trápí taky u nízkých mostů, na druhou stranu pomůže odhalit počínající
problém.

Na druhou stranu jsem díky němu přišel na to, že mám blbý dráty k oběma
ventilátorům, ty moc nevydržely. A ten malej se upekl už 2x, tiskárnu
mám zavřenou a tiskne se za horka, musí se víc mazat jinak pak strašně vrže.