Re: OT: Delta 3D tiskárna

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Čtvrtek Březen 30 13:03:42 CEST 2023

Delta je na tom špatně s dlouhodobou mechanickou stabilitou.

Co má mechaniku Core XY taky nebrat.

Když už takový prachy, tak Flash forge to má vyřešené dobře, navíc
havárie jsou jen o vyklizení bordelu z tiskárny, žádná napečená koule na
hotendu a jeho okolí. Blbý je akorát to, že jsou SW moc uzavřený, ale
jejich slicer není zas tak špatnej. Nejlepší provoz+mechanika/cena na
tom je GuiderlI, ale je to velká kráva už. Tisk je kvalitativně
srovnatelný s mým R2Z (co jsem tak viděl, neplatí to obecně o R2Z, mám
ji mechanicky předepnutou), co je nesrovnatelné, je ta uzavřená tuhá
konstrukce (je to hodně těžký, PPL s tím normálně švihlo o zem, vyskočil
tam nějaký krycí plast z plechů, docela jsem ho musel rvát zpátky).