TIP: poradny lampickovy vypinac z OBI

Čtvrtek Březen 30 10:59:59 CEST 2023

Tak kdo doma nema 2+ kW lampicku, jako by nebyl :-D
Jeste na me vykoukla cerna varianta OBI Vypínač se šňůrou 10 A, červený
koupit v OBI
<https://www.obi.cz/instalace-svitidel/obi-vypinac-se-snurou-10-a-cerveny/p/4663134?wt_mc=rt.criteo...>
ale vypada mechanicky trosku jinak hlavne mackatko, kdo vi, co je uvnitr...