Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 30 09:24:21 CEST 2023

Jednotka prý odešla po nastartování a odpojení baterie... Info ze servisu.

Jak dlouho to trvá, když je baterka úplně vybitá? Pokud tam musí to auto
být půl hodiny, hodinu, tak startovací kabely jako takové postrádají další
smysl a mohu to propojit nějakou 2,5mm licnou. Vždycky jsem byl na tom, že
STARTOVACÍ kabely fungují ve stylu "propojim, startuji, odjedu". Proto se
jim říká startovací ne? To že to výrobci kabelů šidí a místo pořádného
měděného kabelu (který nikdo nekoupí kvůli ceně) je tam v tlusté izolaci
licna z hliníku je věc další. Tomu se ale neříká startovací kabely, ale
dobíjecí...
Ale asi tomu nerozumím..