Re: Delta 3D tiskárna

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Březen 30 08:49:47 CEST 2023

Souhlas,

Doma mám Rebela, v práci Průšu MK3.

Na svého Rebela si nemůžu stěžovat. Myslím že ho mám docela vymazleného.
Ale stálo mě to cca 3 roky ladění a úprav než jsem byl spokojen. Viz
http://ok1uga.nagano.cz/3d_modi.htm .

Průšu jsem postavil ze stavebnice podle naprosto dokonalého návodu,
postavil na stůl a začal tisknout. Vše funguje, tiskne perfektně, na nic
jsem nemusel sáhnout a opravovat. Snad jediné co bych na něm upravil
kdybych roupama nevěděl co dělat je výměna lineárních ložisek za kluzná
pouzdra.

Deltu jsem nikdy neměl, ale její vyladění mi připadá jako noční můra.
Třeba se mýlím, ale do Delty bych nešel.

     Martin.