Re: Připojení externích 5V na napájení USB

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Březen 29 18:25:35 CEST 2023

I na čínskejch kloneh je pro napájení z USB na desce dioda. (Ne pro
napájení ze stabilizátoru). Takže pokud je zároveň připojeno to napájení
 >8V na Vin a USB, tak se napájí pouze z Vin a USB je v klidu.

Ofiko je místo diody fet T2
https://www.arduino.cc/en/uploads/Main/arduino-mega2560-schematic.pdf