Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 29 17:27:51 CEST 2023

Určitě ne, já jsem teď rozebíral nějakou baterii z Xiaomi (uživatel si
koupil novou) a k balancéru vedou z bloku článků  jen takové tenounké
drátky, hodně pod 0,3mm průměru.
To samé BOSCH baterie z elektrokola.
I když v bloku byly 3 kusy 18650 paralelně, byl v bloku nalezen takový
paralelní kus, který měl nulové napětí.
Podle mě právě proto, že se to nebalancuje při vybíjení. Elektronika pak
ten blok celý "umrtví" že nejde ani nabíjet.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>