Mi - monitoring teploty a vlhkosti

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Březen 29 10:16:24 CEST 2023

První otázka je, proč bych chtěl mazat historii? Na tu si neumím odpovědět. Já bych použil citát: "co stalo se, nejde odestát".

Technicky ano - čidlo má naměřené hodnoty v RAM a zahodí je po vyndání baterky, velkém posunu času, nebo resetu. Pak máš kopii dat v cloudu a tam je zahodíš odebráním čidla z apky a zase jeho přidáním.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 28. 3. 2023 22:55:08
Předmět: Mi - monitoring teploty a vlhkosti

Přišla mi tato věcička o které se zde diskutovalo. Testuji to a funguje to docela dobře - myslím tím funkčnost jako takova. Co se týče naměřených hodnot tak mohu porovnat akorát teplotu s Lidl meteostanici a ta se celkem shoduje. Co jsem tu četl o cidlech vlhkosti tak to může měřit různě podle toho v jaké kondici je čidlo.

https://www.aliexpress.com/item/1005005186325080.html

Ale chci se zeptat: Jak se u toho resetuji data resp historie? Chtěl bych to o víkend umístit na pevné stanoviště a chci mít historii čistou. Vydáním baterie? Coz mohu vyzkouset, ale třeba je nutno ještě něco (nevim kam se data ukladaji zda na cloud či jenom do mobilu tak zda odpojeni baterie vubec pomuze...). V aplikaci jsem žádnou položku o vymazání dat nenašel.