Balancer

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Březen 29 08:45:29 CEST 2023

Pokud to dobře chápu, tak při dosažení maximálního napětí na článku se
pomocí LM431 otevírá výkonový tranzistor, který dodanou energii
přeměňuje na teplo. To je asi docela snadno řešitelné i pro hodně
článků, ale při téměř vybitém stavu máte pro každý článek ten AC/DC
zdroj? A AC je 230 V?

Co je to za izolované DC/DC měniče (18-75)V/3,3V 20A? Nic s těmito
vlastnostmi (a za přijatelnou cenu) jsem nenašel.

A poslední dotaz: Pokud dle výrobce ten balaner dokáže dát až 10A, proč
nedat třeba dva nebo tři paralelně a mělo by to být vyřešené?

Martin Záruba