Pojistka

Úterý Březen 28 23:59:50 CEST 2023

Myslel jsem, ze T je Träge a D delayed, protože Träge by se v některých oblastech
světa po válce špatně prodávalo ... :-)

Nicméně, jestli pojistka lupne, tak asi neni všechno oukej, ale jestli to udělala po
"více než malém množství času", tak to oukej možná bude běžná degradace čehokoli,
kontaktů, kapacity, indukčnosti ... no prostě dal bych tam T 2.5A, očistil kontakty
a teprv jestli znova lupne, bych to zkoumal detailnějc.

D.O.