MECH: jehlovy skrtici ventil, celokovovy, lihu odolny pro minimalni mnozstvi ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 27 10:19:41 CEST 2023

nasel jsem si podle debaty akvaristu ventil s jemnym stelovanim CAMOZZI
RFO 352-M5. tam pisou podle gugl prekladu "Materiály AL tělo - mosazná
jehla (neponiklovaná) - NBR těsnění", coz by melo byt ok.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín