MECH: jehlovy skrtici ventil, celokovovy, lihu odolny pro minimalni mnozstvi ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 27 08:03:18 CEST 2023

diky ! pokud je v nazvu "jehlovy", tak snad tam bude skutecne
jehla/kuzelka. ja vedel , ze se to bude nekde pouzivat.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín