A4988 protection

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Březen 26 08:02:07 CEST 2023

Tenhle budč jeden mám. Zapojení té desky je blbě navržené, je tam 555
která má zajistit snížení proudu když motor stojí, ale dělá to špatně.
Když motor trvale běží tak mu trvale periodicky snižuje proud, a motor
pak může ztratit krok. To je tak koupit si to a předělat. Já jsem třeba
to půlení proudu vyřadil. A ovládání proudu dip-switchi není lineární,
proudy neodpovídají tabulce.
Lubor