STM32Cube

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 25 20:44:20 CET 2023

Mrzí mě, že to CubeIDE je takový moloch (jako ostatně všechna řešení nad
Eclipse).
Jinak bych si ho snad jen tak z legrace nainstaloval a vyzkoušel všech
asi 25 Blue-pills, které mám zrovna doma.

Vzpomněl jsem si na dávnou historii, kdy na prvních PC existoval SW,
který běžel jen PC od firmy IBM.
Testovali/používali nějaké konkrétní sekvence v BIOSu.
Pak všelijací ti Awardi a American Megatrendi upravovali své BIOSy tak,
aby to těmito testy prošlo.
Neumím si představit, že by dneska někdo prodával SW, běžící jen na PC
nějaké firmy. I kdyby to byl SW přímo od toho výrobce.

PL