STM32Cube

Sobota Březen 25 20:00:46 CET 2023

To je snad naopak pozitivni vlastnost ne? Je to vsechno zalozeno na open
source software, on by nebyl problem tam OpenOCD pridat i naprosto
nezavisle na STM ale musi se to umet nastavit. Proc by nasi.ali
potencialni odberatele jejich produktu. Jednou koupi klon, na vyvojove
nastroje si zvykne a uz bude treba jako profik kupovat originaly, typicky...