A4988 protection

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 25 18:49:36 CET 2023

Jsou to drivery s tímto vzhledem:
https://vi.aliexpress.com/item/32895447657.html
(odkaz je ilustrační, vzal jsem první, co jsem našel, mají ho tam
dokonce otevřený)

Poznávací znamení: v označení bude mít max. proud 5A, na futrálu
tabulku s mikrokrokováním, které končí u 1:16.

Ale dívám se, že i tady se "vylepšuje".
Dřív tam byly na rychlých signálech STEP a DIR velmi rychlé optrony
6n137 v pouzdře DIP8. Teď tam je něco v pouzdrech DIP6.
Sice se dělají nějaké rychlé optrony s fotodiodou i v pouzdrech DIP6,
ale tipnul bych se, že tohle bude spíš nějaký s fototranzistorem
a vyvedenou bází (něco jako 4n35 a podobně). Ty jsou sice rychlejší
něž klasické pc817, ale ani zdaleka ne tak rychlé jako diodové 6n137.

PL