Re: Převod na DC

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Březen 25 14:58:31 CET 2023

1) pokud bude 230 Vef.
2) výkonnějším je to jedno (původní dotaz na 15W, to je dost), u malých
by bylo nutné právě podle nich volit U v rozsahu, kde svítěj a neupeče
se proudovej zdroj. U těch větších může být potřeba jim najít polaritu
na kterou svítěj.
3) Klasické AC s tlumivkou ne, nebo by se muselo najít správné napětí,
někde v řádu 70-150 V podle délky trubice. Navíc nutno občas přepnout
polaritu. El. předřadníku je to ve slušném rozsahu jedno.
4) Tam je typicky od 70-100V aby to fungovalo i na 110. Ale zas malé
často jednocestné, takže polarita.
5) Žádný problém od 150-200 V výše, často od míň. Ale přepnutí na míň
přepínačem nepůjde.
6) Indukčním je to zas ve slušném rozsahu jedno, ale některé budou
vyžadovat třeba 200+. Žhavící můžou obsahovat triakovou regulaci, ta
nepůjde.
7) Jako PC.

Takže všechno +/- jde, ale některé popložky nejsou přímo slučitelné,
třeba 18W zářivka s LEDžárovkou co svítí od 200.

PH