STM32Cube

Sobota Březen 25 11:23:42 CET 2023

Dobrý den,
asi jsem příkladem toho, že Murphyho zákony opravdu fungují. Když už se
mi povedlo po doplnění chybějícího dll spustit STlink utility a udělal
jsem aktualizaci v STlinku, hlásilo mi to, že chybí GDB server. Ten jsem
od ST ztáhnul a nainstaloval. Teď mi to zase píše
Error in final launch sequence
Failed to start GDB server

Našel jsem k tomu tohle video https://www.youtube.com/watch?v=VVQr6nx7LBc
kde tam zkouší nejspíš náhodně měnit číslo portu u localhost, až mu to
začne chodit. Zkoušel jsem to číslo měnit podle něj a nechodí to.
Nastavením síťových věcí jsem se nikdy nezabýval a nevím, jak tohle
číslo zjistit. Sice tuším, že existuje nějaký firewall a že by problém
(možná) mohl být tam, ale nevím, kde hledat a jestli je to vůbec cesta
správným směrem. Antivirák mám Comodo, nemám to hledat někde v jeho
nastavení?

Ach jo, tady se člověk jestě naučí věcí... Může, prosím, někdo poradit,
co s tím?

Taky mě napadlo, že bych mohl STlink utility spustit zvlášť, vzít z
workspace soubor co se má nahrát do MCU nemuselo by se řešit propojení s
IDE. Ale přišel bych tím o ladící nástroje, které v tom IDE jsou. Jenže
vždycky jsem byl u 8 bitových MCU zvyklý, že se přenáší hex soubor a ten
ve workspace nevidím a netuším, který z těch souborů by to mohl být.

Anděl