STM32Cube

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 25 05:47:38 CET 2023

Snažil jsem se pochopit tento post. Ale nerozumím prakticky ani jedné
větě (a už vůbec ne té poslední, ale to je asi moje mentální postižení
:-( ).

Že je třeba zapnout OpenOCD přece vůbec nesouvisí s tím, jestli mám
procesor STM32 na Blue-pill z Číny, nebo STM32 na pozlacené desce z NASA.
Je to dáno principem, že debugger vývojového prostředí očekává, že mu
někdo bude poskytovat služby, které jsou zde realizovány pomocí OpenOCD.
A to OpenOCD pak komunikuje s vlastním programátorem STlink (nebo jiným).
Malá odbočka: u mého oblíbence Blackmagic Probe to tak není. To BMP
rovnou poskytuje i služby, které jinak musí dělat OpenOCD.

Proč nějaká pilulka jede jen s nějakou verzi CubeIDE a s jinou ne, no
tak to rovněž nechápu.
Mně fungují všechny, kupované v rozpětí mnoha let od mnoha prodejců.
Kdyby mi nějaká nejela, tak bych se tedy určitě nespokojil s tím, že
použiju jinou (navíc starší) verzi vývojového nástroje. Ale snažil bych
se zjistit proč a kde je odchylka.

PL