A4988 protection

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 24 21:49:54 CET 2023

Ahoj,

narazil jsem na něco čemu nerozumím. Mám budič A4988, který pracuje do
mizerného krokového motoru. Parametry jsou:
Rsense = 0,1Ω
Vref = 1,2V
Vmot = 12V

Rload = 1Ω (odpor každé cívky motoru je jen 1 ohm)

Tedy očekával bych, že ten driver bude tlačit skrz cívku 1,5A a bude s
tím v pohodě. On mi ale neřád vypadává na přetížení. Což jsem moc nečekal.
Nikde se mi nedaří najít, jestli existuje nějaký minimální odpor cívky?
Všude píšou, že ochrana je proti propojení cívky na zem (to určitě
nemám) a pak proti proudu nad 2,1A (což nevím, jak se určí).

Díky za chytré nápady