Elecrow, clo a DPH

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pátek Březen 24 13:02:52 CET 2023

Pro zajímavost po 14 dnech desky dorazily. Kvalitě nemám na první pohled
co vytknout.
Během výroby není nikde vidět žádný progress, až pak přijde e-mail s
fotkou desek a faktury, že odeslali. Připadlo mi, že working days jsou
pro ně po-pá, zatímco jlc jede i přes víkend.
Přivezla to pošta jako DR...U, s proclením nikdo neotravoval. Ráno
poslali SMS s kódem pro převzetí, který pak nechtěli.
L.