Flipper Zero

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 24 12:48:06 CET 2023

Jo, taky to máme, syn to dostal v rámci nějaké promotion... Ještě jsem to
nějak pořádně netestoval v podstatě ani nevím čemu by se to nechalo nějak
smysluplně užít. Je k tomu i nějaká apka na Android ale po instalaci řval
nějaký integrovaný antivir že jako špatně. Asi to budu muset vyhrabat a
nějak se tomu začít věnovat....