Flipper Zero

Kořenský Pavel pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Březen 23 23:52:27 CET 2023

Zdravím,

pokud by měl někdo zájem o faktické a nezkreslené informace o téhle hračce, která je již nějakou dobu středem určitého mediální "hype" na Internetu, tak jsem k disposici.

Právě mi dorazila (nová, za originální cenu 170 USD) a chystám se jí intensivně zkoumat zejména s ohledem na oblast bezpečnosti počítačové i jiné.

Vzhledem k tomu, že tohle moderní Tamagoči je opředené řadou mýtů a pomluv, bylo by fajn to uvést na pravou míru.

Rovnou říkám, že:

1. Neprodávám to, neumím to sehnat (sám jsem na to čekal pár měsíců) a nehodlám s tím obchodovat.

2. Ne, neumí to otevírat auta (většinou) a rozhodně to neumí a nebude umět klonovat kreditní karty.

3. Ano, umí to během pár sekund naklonovat RFID tag na otevření dveří někam nebo zachytit a přehrát bezdrátový signál na otevření vrat třeba do garáže (za jistých podmínek).

Zdraví PavelK