STM32Cube

Čtvrtek Březen 23 23:19:16 CET 2023

Tak čím dál lepší. ST-link utility jsem nainstaloval, ale nejde spustit,
protože nenajde mfc140.dll a podle webu Microsftu je to součást Visual
C++ Redistributable for Visual Studio 2015.
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/missing-mfc140dll/fd263446-82bd-4fdf-8e50-a0a2c0cf8486
Jenže ten nejde nainstalovat, píše že mám nainstalovanou novější verzi.
Odkazují tam taky na kontrolu systémových souborů.
https://support.microsoft.com/en-us/topic/use-the-system-file-checker-tool-to-repair-missing-or-corrupted-system-files-79aa86cb-ca52-166a-92a3-966e85d4094e

Kontrolu jsem spustil, našlo a nahradilo to nějaké poškozené soubory a
chyba je stále stejná - chybí mfc140.dll. Jak bych ho tam mohl doplnit?
Pokud je součástí starých Windows7, dá se někde najít a přenést? Kam
bych ho měl umístit?

Anděl