STM32Cube

Čtvrtek Březen 23 18:45:42 CET 2023

Ta šňůra, to je první co mě napadlo. Hned jsem si k tomu udělal šňůru s
konektorama, které nejdou obrátit. Takže teď můžu být úplně v klidu.

Ale zeptal bych se - jaká deska je jako náhrada za BluePill, aby pořádně
fungovala? I když tady neřeším, že by nešla deska, ale IDE se nespojí s
STlinkem.
Anděl