senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem)

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Čtvrtek Březen 23 15:03:49 CET 2023

nevím, jak to správně pojmenovat.

Prostě nedostává dost proudu (nebo času?), takže se nepřeskupí dostatek
černých kuliček dopředu. Písmo tedy není černé, ale šedivé.

Ale nevydrželo to moc dlouho, už nepřekresluje vůbec.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 23. 3. 2023 14:17:43
Předmět: Re: senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem)
"To nějak nechápu. E-ink "žere" jen když se překresluje display ne? Jaký
tedy jas?

čtvrtek 23. března 2023 Jindrich Fucik <FULDA na seznam.cz
(mailto:FULDA na seznam.cz)> napsal(a):
"He he, nakombinuji tyto dva maily. Dnes se můj senzor (z odkazu dole)
rozhodl, že baterka s kterou přišel už je slabá (asi četl to doporučení) a
tak rozsvítil ikonku baterky a zásadně snížil jas ostatních číslic. Nejprve
jsem si myslel, že odešel display, ale pak jsem si všiml té ikony a došlo
mi, že to si šetří baterku. To mi přijde hezké.

Ještě ho nechám chvíli trápit.

---------- Původní e-mail ----------